Scratch-podmienka, cyklus s podmienkou a bloky bez parametra
Pozorne vypracuj testové úlohy!
Čo znamená nasledujúca postupnosť príkazov?
Postava sa pohybuje dopredu, až kým sa nedotkne zelenej farby
Ak sa postava dotkne zelenej farby, tak sa opečiatkuje a otočí sa vpravo o 90 stupňov.
Ak sa postava dotkne svojej pečiatky, tak sa otočí o 90 stupňov vpravo.
Postava sa bude otáčať o 90 stupňov vpravo a vytvárať pečiatky dovtedy, kým sa nedotkne zelenej farby.
Prvý obrázok predstavuje plochu pred vykonaním programu a druhý obrázok predstavuje plochu po vykonaní programu Ako vyzeral program?
Ktorý z príkazov nevyjadruje podmienku?
Kedy bude ukončený tento cyklus ?
Nikdy, cyklus je nekonečný
Bude sa opakovať, kým sa nestlačí medzerník
Cyklus sa začnestlačením medzerníka a bude pokračovať, kým sa postava nedotkne okraja
Bude sa opakovať, kým sa postava nedotkne modrej farby
Daná je postava so scenárom, v ktorom sa nachádza príkaz: a na tvojej ploche sa nenachádza žiadna žltá farba. Vyber pravdivé tvrdenie.
Postava bude čakať do nekonečna
Bude sa opakovať, kým sa nestlačí medzerník
Cyklus sa začnestlačením medzerníka a bude pokračovať, kým sa postava nedotkne okraja
Bude sa opakovať, kým sa postava nedotkne modrej farby
Čo je podmienkou vykonania daného kódu?
Prijatie správy s názvom sprava1
Vypísanie slova správa na klávesnici
Kliknutie myškou na prijatie spravy sprava1
Vyslanie akejkoľvek správy
Akú celkovú dráhu prejde postava pri vykonaní daného kódu?
Čo vykreslí nasledujúci kód s blokom
Chcem napísať taký kód, aby sa postava začala pohybovať dopredu po uplynutí 10 sekúnd od spustenia programu. Do ktorej časti kódu by si vložil príkaz dopredu 100 ?
Do príkazu vetvenia v časti inak
Do príkazu vetvenia v časti ak
Do príkazu opakuj stále pred príkaz vetvenia
Pred nekonečným cyklom
Ktorý príkaz je treba odstrániť z kódu tak, aby vykreslil zadaný obrázok?